الکترونیکی شدن روند صدور، تمدید، تجدید و ارتقای پروانه اشتغال بکار مهندسی

دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت 09:56  | 1 بازدید الهام بايرامي

اطلاعیه بسیار مهم
الکترونیکی شدن روند صدور، تمدید، تجدید و ارتقای پروانه اشتغال بکار مهندسی
قابل توجه کلیه مهندسین دارای پروانه اشتغال بکار مهندسی
الکترونیکی شدن روند صدور، تمدید، تجدید و ارتقای پروانه اشتغال بکار مهندسی
طبق نامه معاون محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با شماره 420/150142 مورخ 1401/09/16، تمامی درخواستهای صدور، تمدید ، تجدید و ارتقاء پروانه اشتغال بکار مهندسی از تاریخ 1401/09/22صرفا بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک انجام خواهد یافت و امکان ارائه مدارک بصورت حضوری یا سایر طرق میسر نخواهد بود.
۱- مراحل صدور پروانه اشتغال برای اولین بار: جهت ثبت درخواست صدور برای اولین بار می توانید وارد درگاه ملی مجوزها به آدرسir شده و پس از فعال کردن جستجوی پیشرفته با اضافه کردن دستگاههای اصلی و تابعه (1- وزارت راه و شهرسازی و 2- اداره کل راه و شهرسازی) نسبت به جستجوی کلمه مهندسی اقدام نموده و در نتایج بدست آمده، عنوان "پروانه اشتغال به کار مهندسی شخص حقیقی " را یافته و درخواست مجوز را کلیک نمائید.
۲- مراحلدرخواست تمدید ، تجدید و ارتقاء :
اقدام از طریق سامانه تخصصی سپامک به آدرس سپامک : spamak.mrud.ir بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود ، مدارک خود را در آن قسمت بارگزاری کرده و منتظر کنترل و تائید کارشناسان شده و سپس کارتابل خود را کنترل فرمائید.
پس از این مرحله ، با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تکمیل موارد، به سامانه سپامک ارجاع خواهید شد و در آن سامانه می توانید نسبت به ثبت درخواست خود و بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام نمائید.
توجه: مهلت زمانی مقرر برای تکمیل مدارک در سایت سپامک به آدرس spamak.mrud.ir پنج روز می باشد ، در صورت اتمام این مهلت ،رد درخواست از سوی سامانه انجام میشود.
لازم به ذکر است راهنمای تصویری استفاده از سامانه درگاه ملی مجوزها و سامانه سپامک در سامانه های مذکور موجود می باشد.
درگاه ملی مجوزها : mojavez.ir
لینک راهنما : https://mojavez.ir/pages/tutorial
سپامک : spamak.mrud.ir :
لینک راهنما : https://spamak.mrud.ir/Home/Help

ارسال دیدگاه :