جلسه مشترک فی مابین شهرداری ارومیه، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و بسیج مهندسین عمران و معماری، به مناسبت هفته بسیج

پنج شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت 08:22  | 1 بازدید الهام بايرامي

✅به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی جلسه مشترک فی مابین شهرداری ارومیه، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و بسیج مهندسین عمران و معماری، به مناسبت هفته بسیج در محل سالن جلسات شهرداری ارومیه تشکیل گردید.

🔸این جلسه با حضور معاونین و مدیران ارگان های مختلف، هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، رئیس و برخی از مهندسین عضو بسیج مهندسین عمران و معماری، در سوم آذر 1400 در محل سالن جلسات شهرداری ارومیه برگزار گردید.

🔹در ابتدا سرهنگ دژم مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری، ضمن عرض تبریک هفته بسیج و تبریک انتصاب آقای دکتر مهدی زاده به عنوان شهردار ارومیه، سخنرانی خود را ایراد و از مسائل و مشکلات پیش رو جامعه مهندسین علی الخصوص مهندسین جوان ابراز نگرانی کردند و پیشنهاداتی در رابطه جهت استفاده از پتانسیل بالای مهندسین در آبادانی استان عزیزیمان بیان فرمودند.

🔸سپس مرادزاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن عرض تبریک هفته بسیج و انتخاب شایسته آقای دکتر مهدی زاده به سمت شهردار کلانشهر ارومیه ، اهداف و برنامه های دوره نهم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که مهمترین هدف آن شفاف سازی عملکرد سازمان، سرعت بخشیدن در ارائه خدمات، مبارزه با رانت و بحث تعارض منافع ... می باشد، ارائه نمود و خواستار اجرایی کردن هر چه سریع تر روند تفاهم نامه فی مابین شهرداری و سازمان (الکترونیکی نمودن ارائه خدمات به شهروندان) که متاسفانه تا به امروز از سوی شهرداری اجرایی نگردیده است، شدند و شهردار محترم قول مساعدت جهت اجرائی نمودن تفاهم نامه مربوطه را حداکثر تا پایان سال اعلام فرمودند.

🔹مرادزاده خاطر نشان کرد این سامانه در شهرهای ارومیه، بوکان ، خوی و مهاباد راه اندازی و در حال اجراست و در سایر شهرستان ها نیز به امید خدا تا پایان سال 1400 این سیستم در کل استان راه اندازی خواهد گردید.

🔸وی افزود هم اکنون بزرگترین معضل استان ساخت و سازهای غیر مجاز بوده که انشالله بتوانیم با همکاری شهرداری، سایر ارگان ها و سازمان ها این موارد را به حداقل برسانیم.

🔹از دیگر درخواست های مرادزاده ارائه راهکارهایی جهت استفاده از ظرفیت مهندسین عضو سازمان که بالغ بر 20 هزار نفر مهندس عضو، در پروژه های عمرانی و استفاده از ظرفیت کارشناسان ماده 27 و ... می باشد، بود. و همچنین خواستار تسریع در بازنگری طرح تفصیلی که باعث کاهش ساخت و ساز و به تبع آن کاهش منابع درآمدی سازمان و مهندسین محترم شده است، می باشد.

🔸در انتها مرادزاده در راستای هماهنگی بیشتر، خواهان تشکیل جلسات تقویم دار با شهرداری و شورای شهر شدند.

❇️در پایان جلسه نیز، اعضای هیات مدیره سازمان و سایر ارگان هایی که در جلسه حضور داشتند نقطه نظرات خود را اعلام نمودند.

ارسال دیدگاه :