افتتاحیه ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان دفتر نمایندگی چایپاره

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت 09:25  | 1 بازدید NONE

✳️ به گزارش واحد روابط عمومی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، فرماندار، رئیس دادگستری و شهردار شهرستان چایپاره، جمعی از اعضای پیشکسوت دفتر نمایندگی و سایر مدعوین طبقه دوم ساختمان دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان چایپاره مورخ 1402/11/17 افتتاح گردید.

🔹️مهندس هاشم زاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تبریک ایام مبارک دهه فجر، با بیان اینکه ساخت ساختمان های مهندسی ساز با رعایت کامل مقررات ملی ساختمان و در شان اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان و خدمتگذاری بهینه به شهروندان جز اهداف اصلی هیات مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان می باشد، از اعضای هیات مدیره سازمان استان و کلیه عوامل اجرایی که در خرید و ساخت و ... دفتر نمایندگی چایپاره اهتمام ویژه داشتند تقدیر و تشکر نمودند و از همدلی و مشارکت بین اعضای دفاتر نمایندگی با سایر ارگان های ذیربط در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز قدردانی و بیان داشتند با توجه به اهمیت موضوع برای سایر دفاتر نمایندگی نیز در آینده شاهد این دستاورد مهم خواهیم بود.

🔸️در ادامه مدیر دفتر نمایندگی چایپاره
ضمن تشکر از مساعدت های فرمانداری و شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان چایپاره و کلیه عوامل ذیربط که در تکمیل ساختمان دفتر نمایندگی آن شهرستان از هیچ کوششی فروگذار نبودند تشکر نموده و توضیحات اجمالی در خصوص تاریخچه ساخت، مساحت زمین و زیربنا و اعتبارات پروژه و نیز گزارشی از فرایند ساخت ساختمان ارائه نمودند.

🔹در پایان مراسم نیز از فرماندار، شهردار، رئیس دادگستری شهرستان چایپاره در جهت همیاری و همدلی با دفتر نمایندگی و نیز کلیه عوامل اجرایی پروژه با اهداء لوحی قدردانی بعمل آمد.

♦️♦️مشخصات ساختمان جدید دفتر نمایندگی شهرستان چایپاره به شرح ذیل می باشد:

ساختمان در دو طبقه با اسکلت بتن آرمه با مساحت هر طبقه 170 مترمربع و پارکینگ 60 مترمربعگ مجموعا 400 مترمربع زیربنا احداث گردیده است.

ارسال دیدگاه :