امکان ارسال گزارشات الکترونیکی توسط ناظرین پروژه ها از طریق سامانه به شهرداری ها

شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت 13:26  | 1 بازدید الهام بايرامي

❇️امیرحسین مرادزاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی از تحقق مطالبه اصلی اعضای سازمان مبنی بر امکان ارسال گزارشات الکترونیکی توسط ناظرین پروژه ها به شهرداری ها خبر داد.

🔸امیرحسین مرادزاده ضمن تشکر ویژه از دکتر مهدی زاده شهردار محترم ارومیه، از اجرایی شدن فاز دوم که ارسال گزارشات الکترونیکی توسط ناظرین، از طریق سامانه نظام جامع الکترونیک به شهرداری های مناطق شهرستان ارومیه، به صورت پایلوت خبر داد و گفت در فاز اول، که از تیر ماه امسال دستور تهیه نقشه ها به صورت الکترونیکی به سازمان ارسال می گردد.
🔹رئیس سازمان بیان کرد به زودی در سایر شهرستان های استان نیز این امر محقق خواهد شد.
🔸وی اعلام کرد در خصوص ارائه خدمات طراحی، نظارت و اجرای مجتمع های خدماتی و رفاهی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، در خصوص انعقاد تفاهم نامه ای در حال پیگیری بوده و همچنین طی درخواستی از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به جهت استفاده از پتانسیل اعضای سازمان در ساخت و ساز حریم شهرها و شهرهای اقماری و ... انشالله به زودی شاهد این امر نیز خواهیم بود.
🔹امیرحسین مرادزاده همچنین از پیگیری فراهم نمودن امکان ارسال گزارشات ایمنی پروژه ها توسط مهندسان به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه نظام جامع الکترونیک اطلاع داد.
🔸مرادزاده گفت : پیرو تفاهم نامه فی مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی، به جهت رعایت بیشتر مقررات ملی ساختمان ها در ساخت و سازهای روستایی و استفاده از پتانسیل مهندسین سازمان ، از متقاضیان فعالیت در این بخش از امروز مورخ 1401/05/15 ثبت نام به عمل می آید.
🔹مرادزاده افزود سیستم ارجاع نظارت هوشمند در اقدامی بی سابقه توسط واحد انفورماتیک در شهرهای ارومیه، خوی، مهاباد، بوکان، میاندوآب، نقده، ماکو، سلماس، اشنویه، سردشت، شاهین دژ، تکاب، چایپاره، سلماس، پیرانشهر، شوط اجرایی گردیده و دو شهر باقیمانده چالدران و پلدشت نیز تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.
🔸وی در خصوص ارجاع نظارت هوشمند جدید نیز اعلام کرد تغییراتی در نحوه امتیاز دهی شرکت های حقوقی، حذف و تعدیل سابقه عضویت، پروانه اشتغال و مدرک تحصیلی در نحوه محاسبه امتیازهی اشخاص صورت گرفته که به زودی این سیستم درتمامی دفاتر نمایندگی اجرایی خواهد گردید.
🔹رئیس سازمان گفت به جهت رفاه بیشتر مهندسین آزادسازی حق الزحمه های نقشه های مالی سال 99 حداکثر ظرف ده روز آتی صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه :