اعطای اعتبارنامه اعضای هیات مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌غربی

یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت 09:15  | 1 بازدید الهام بايرامي

# تکمیلی
💢اعطای اعتبارنامه اعضای هیات مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌غربی

🔸️مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار ارومیه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

🔸️در ابتدای این مراسم که اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات، منتخبین نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حضور داشتند، علی عیوضلو رئیس هیات اجرائی انتخابات گزارشی از روند برگزاری انتخابات ارائه نمود.

🔸️معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر عزم همگانی برای تحقق قانون جهش تولید مسکن گفت: برنامه اجرایی طراحی شده در قانون جهش تولید مسکن هدفمند است و می‌توان با مشارکت جامعه مهندسی و دیگر دستگاه‌ها گام‌های بزرگی در خانه‌دار شدن مردم برداشت.

🔸️آیدین رحمانی در این مراسم ضمن تبریک به اعضای هیئت مدیره دوره نهم در خصوص ضرورت اعتلای جایگاه مهندسی در جامعه و خدمت بیش از پیش به توسعه شهری، تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی آذربایجان‌غربی باید بسترهای بهره‌مندی کشورهای همسایه از دانش، تخصص و تجربه کم‌نظیر جامعه مهندسی استان فراهم شود.

🔸️وی با بیان اینکه نگاه همه‌‌ جانبه به مباحث شهرسازی نیاز روز طراحی شهرهای است، ادامه داد: توجه به رعایت مقررات ملی ساختمان، شناسایی به هنگام مشکلات شهری و اتخاذ تصمیم‌های سازنده منافع عمومی را تامین می‌کند.

🔸️رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این مراسم با تأکید بر اینکه خدمات جامعه مهندسی در تمام عرصه‌های راه و شهرسازی نمود دارد، گفت: ساخت و توسعه بیش از ٣٠٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و اهتمام ویژه برای تولید ۴٢ هزار واحد مسکن در قانون جهش تولید مسکن نمونه عینی از تلاش و همت مهندسان برای ارتقای شاخص‌های توسعه به شمار می‌رود.

🔸️سیدمحسن حمزه‌لو با اعلام اینکه برای اجرای نهضت ملی مسکن واگذاری ٢ هزار واحد مسکونی زمین به شکل گروهی اقدام شده، افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی، ایران قوی در اجرای قانون جهش تولید مشکل تأمین زمین وجود ندارد و با مساعدت دستگاه قضایی توانستیم ٢۴ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی در داخل حریم از منابع طبیعی تحصیل کنیم.

🔸️مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی یادآور شد: ظرفیت‌های قانونی استفاده از اراضی دولتی ابلاغ شده که تغییر کاربری زمین‌ها، الحاق به محدوده و شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی از جمله آن‌هاست.

🔸️در پایان مراسم اعتبارنامه هیات مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعطا و از زحمات و تلاش‌های اعضای دستگاه نظارت و هیات اجرایی انتخابات قدردانی شد.

📆 ١۵ آبان ١۴٠٠

ارسال دیدگاه :