پيام تشکر مهندس امیرحسین مرادزاده رئيس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بابت حضور پرشور اعضاي سازمان در مجمع فوق العاده سالیانه نوبت دوم سال ۱۴۰۱

یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت 09:54  | 1 بازدید الهام بايرامي

 اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی

با سلام و احترام
برخود واجب میدانیم تا از حضور گسترده، متعهدانه، آگاهانه و دلسوزانه شما اعضای محترم در مجمع عمومي فوق العاده ساليانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي تقدیر و تشکر نماییم. این حضور و مشارکت بی سابقه، حاوی پیامی پرمعناست و نشان از احساس مسئولیت عمیق اعضای محترم برای قرار دادن سازمان در مسیری رو به رشد و تعالی است.

همچنین شایسته است مراتب تشکر خود را از اعضای محترم ارومیه، اعضای محترم دفاتر نمایندگی از شمال تا جنوب استان، هیئت رئیسه های دفاتر نمایندگی، هیات رئیسه مجمع، ارکان سازمان، نمایندگان محترم اداره کل راه و شهرسازی و کلیه عوامل برنامه ریزی و برگزاری این مجمع اعلام نمايم.

بدون شک این شور و حضور، بار مسئولیت نمایندگان شما در هیئت مدیره سازمان را جهت خدمتگزاری شایسته به شما عزیزان را سنگین تر می نماید که امید است در سایه الطاف حضرت حق تلاشهای هیئت مدیره و همراهی شما عزیزان، با عبور از موانع و مشکلات شاهد ارتقا جایگاه مهندسان در سطح استان باشیم.

امیرحسین مرادزاده
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه :