دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 15 تیر ماه 1403

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت 12:02  | 1 بازدید NONE

بسم الله الرحمن الرحیم
ایرانیان سرافراز در طول سال‌های باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و در گذر از برهه‌های سرنوشت‌ساز و تاریخ‌ساز، همواره توانسته‌اند با حضور فعالانه و آگاهانه در تمامی عرصه‌ها، نقش سازنده‌ای در آبادانی و پیشبرد مسیر توسعه وطن اسلامی ایفا کنند و این راه پرافتخار میسر نگردیده جز به همت و همدلی، که رمز استواری ایران عزیز است.
امنیت، عزت، اقتدار، آرامش، پیشرفت و سایر داشته‌های ارزشمند امروز ایران اسلامی، میراث گرانبهای شهدای عالیقدر انقلاب و مردمان فداکار، غیور و پرتلاشی است که مردانه و بی‌ادعا در میادین و عرصه های گوناگون، خوش درخشیدند و علی رغم وجود تحریم‌ها و پیکار نابرابر با قدرت‌های استعمارگر، ظالم و مستبد، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله‌های علم، فرهنگ، هنر و ورزش جهان به اهتزار درآوردند.
بدون تردید، مشارکت حداکثری و حضور همه‌جانبه آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران در انتخابات ریاست جمهوری، تأثیر شگرفی در پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، تحقق ایران قوی در ساحت‌های مختلف و ساخت ایرانی آبادتر خواهد داشت. حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در این برهه تاریخی برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ، افزایش همبستگی و سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی را به همراه خواهد داشت.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذرباجان غربی به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد تخصصی، از مردم شریف، بزرگوار و آزاده و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بویژه جامعه بزرگ مهندسین و خانواده معززشان دعوت می نماید با اتکاء به خداوند متعال، با حضور هرچه باشکوهتر در انتخابات ریاست محترم جمهوری در روز 15 تیر ماه 1403، به پای صندوق های رأی آمده و با انتخاب فرد اصلح ، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در تراز و شان والای مردم و ایران اسلامی باشیم.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه :